Întrebări despre SEO

Ce este mai important în SEO? Să ai pe o reţea de socializare 237 followers şi 22.286.164 views sau să ai aproape 30.000 followers şi puţin peste 1 milion de views?

SEO Mona

Cum să interpretez indexarea Google când dau căutare pe pagina lor şi când cifrele, comparativ cu alte bloguri, denumiri generice de bloguri sau link-uri sunt mult deasupra, contrar aparenţelor?

Faceţi şi voi un exerciţiu şi verificaţi-vă cât sunteţi de vizibil pe Google şi cât sunteţi de vizitat sau cunoscut. Uitaţi-vă pe fotografii şi bateţi în bara de căutare link-ul site-ului vostru, sau al blogului, numele vostru, sau denumirea generică a site-ului sau a blogului. Daţi Search şi vedeţi rezultatele dedesubt aşa cum sunt ele subliniate în fotografiile exemplu. Ca să vizualizaţi fotografiile mărite daţi click pe ele.

SEO Mona 1

SEO Mona 2

SEO Mona 3

SEO Mona 4

Unii care se consideră SEO-işti susţin că dacă nu ai contacte pe reţelele de socializare, dacă nu ai like-uri, dacă nu ai conversaţii stupide cu toţi inepţii de pe Facebook sau Twitter, dacă nu eşti pe LinkedIn, sau dacă nu eşti înscris pe toate platformele posibile şi imposibile (chiar dacă le vizitezi doar o dată pe an) cică după părerea lor nu ai activitate, eşti un no name în domeniu.

Din fericire, Google apreciază cu totul altceva la site-uri, bloguri şi în general la activitatea cuiva pe net. O pagină încărcată de reclame, haotică, colorată excesiv, întunecată, cu multe link-uri, cu extrem de multe widget-uri şi mai ales scrisă cu greşeli gramaticale, în orice limbă ar fi ele, cu fonturi variate de la un articol la altul şi cu caractere extrem de mici sau exagerat de mari, este o pagină inutilă. Nu numai că nu atrage pe nimeni, dar inesteticul este şi dezgustător, obositor, enervant.

Vreţi un exemplu de site complex şi bine lucrat? Click pe: www.mariana.ro (Mariana Cojocaru, psiholog şi astrolog). Culori pastel, neobositoare, informaţii bine structurate, uşor de găsit, fonturi clare, vizibile, fără reclame obositoare. Mie îmi place. Sunt extrem de multe site-uri şi bloguri frumoase, estetice, cu articole interesante, bine scrise, ordonate, la obiect şi fără kitch-urile specifice netului de prost gust.

Exemple negative nu vă dau. Sunt prea urâte ca să le fac eu reclamă.

Nu ştiu dacă blogul meu e fain, dar faptul că mai am puţin şi fac 1 milion de vizitatori din toată lumea, pentru mine e ceva. Şi dacă mă uit câte ţări au poposit pe paginile mele, pentru mine este o recunoaştere a muncii depuse de a scrie pentru alţii, de a împărtăşi ideile şi experienţele mele şi de a oferi celor interesaţi o clipă de relaxare şi destindere. Acesta este My Own Universe.

Flags on my blog

Dacă vreţi să vedeţi şi alte pagini ale mele, găsiţi toate link-urile aici: http://xeeme.com/Mona379/

Mulţumesc tuturor celor care au făcut donaţii, înseamnă că mi-au apreciat munca asiduă de a vă oferi informaţiile de care aveţi nevoie. Mulţumesc şi celor care vizitează şi comentează pe paginile mele. Încerc să răspund la toate solicitările, în limita timpului disponibil. Mulţumesc tuturor vizitatorilor, chiar şi celor pasageri, pentru că în căutările lor, au avut amabilitatea să poposească în universul meu.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog